Verandering of niet

29 dec

“Verandering of niet” is de titel van dit blog wat ik schrijf een paar dagen voor de jaarwisseling. De jaarwisseling is een vast gegeven waar niets aan te veranderen valt. Van 2014 naar 2015 is zo wáár als wat! Een nieuw jaar met een nieuwe ronde en met nieuwe kansen. Spannend en leuk, wat staat je te wachten? Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt, is mijn lijfspreuk en bewijst maar weer de afgelopen periode dat het voor mij helemaal waar is. Zo sta ik graag in het leven met alles wat er op mijn pad komt, leuk of niet leuk. Allemaal ervaring, maar ik zeg niet dat het makkelijk is en dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen trouwens.

Een kleine terugblik:
Wanneer ik het niet verwachtte loop ik afgelopen februari Johan mijn grote liefde tegen het lijf, of hij mij dat zou ook goed kunnen. Dat verandert niets, want we zijn helemaal verliefd en happy samen.

De kinderen gaan lekker, al begrijpen we elkaar soms niet en met het woord “nee” hebben ze af en toe wat moeite. Heel gek, ik dacht hoe ouder ze worden hoe makkelijker het zou zijn. Hmmm….illusie en ondertussen wacht ik rustig op verandering 😉

Het campingseizoen verloopt lekker, leuke gasten, mooie ontmoetingen, geweldige hulp van vrijwilligers, een super team en prachtig weer. Niets te klagen en ik ben dankbaar voor alle hulp.

Afgelopen 1 oktober zou de overdracht zijn van het huis en de camping. Wat gebeurt: De koop gaat onverwachts niet door en een nare toestand en een absoluut vervelende periode volgt. Lichtpuntje: veel leermomenten.

Maar goed, vlak voor de jaarwisseling kan ik zeggen: De camping blijft, ook leuk voor iedereen die van deze mooie plek is gaan houden, voor wie graag nog een nachtje in de pipowagen wil beleven, voor Snorrenbaard de poes en friends! Met weer een nieuw seizoen in het vooruitzicht laat ik mij opnieuw verrassen door alles wat er te gebeuren staat en juist wanneer ik andere plannen maak.

Het leven is mooi en ik wens iedereen een goed, gezond en geweldig 2015.

Yvon.

Eén reactie to “Verandering of niet”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Verandering of niet | Creatief met caravan - 29 december 2014

    […] Verandering of niet. […]

Plaats een reactie